Wednesday 15 May 2013

misi merebut kejuaraan

pada mac yang lalu, aku = muhsin ataupun lebih dikenali sbagai oyang mewakili sebuah fakulti di USIM dalam acara sepak takraw yang mana di anjurkan oleh Pusat Sukan Universiti Sains Islam Malaysia. sukan tersebut adalah sukan antara fakulti.

cerita pasal sepak takraw nie....sebenarnya ak dah lama main sukan ni. nak dijadikan cerita semasa aku di semester 2, aku dah terpilih untuk mewakili fakulti aku iaitu Fakulti Pengajian Bahas Utama (FPBU). bila sudah terpilih sbagai wakil fakulti, aku akan bersungguh-sungguh la untuk mencapai kemenangan..posisi ak untuk permainan ni adalah tekong, yang mana bertanggungjawab untuk 'serve'. bahasa mudahnya masokkan bola ke glanggang sbelah. ok.bile da main n main n main ngan bersungguh2,aku n team dpt ke final untuk bertemu dgn musuh ketat iaitu Fakulti Pengajian Quran da Sunnah. untuk pertemuan petama ni,team aku kalah dan mendapat tempat kedua dalam acara nie.

kemenangan milik kami

pada bulan mac 2013 sekali lagi sukan fakulti diadakan. kali ini aku n team ingin merebut kejayaan tersebut. terasa jgak nak gigit pingat emas n menjulang piala pusingan. setelah berhempas pulas dapat la masuk final. bila da masok final bertemu jgak dengan musuh lama FPQS..rupanya kali nie dengan mudah team aku mengalahkan team lawan....   


 bersama team aku yang berjaya membawa pulang pingat .
yang berdiri bawak balik pingat emas dan yangduduk bawa balik pingat gangsa.


kat sini aku memuatkan video kemenangan ...jom layan....http://www.youtube.com/watch?v=vqtjzkOLFCc














No comments:

Post a Comment